نوشته شده توسط : vavmusic

زمانی که ما سعی می کنیم یکی از سبکها را و فقط یکی را، هم برای نوازندگی و هم برای شنیدن انتخاب کنیم طبیعی است خود را از ویژگی های خوب دیگر سبکها محروم کرده ایم. آیا نمیتوان بی تعصب از تمامی شیوه ها و سبکهای نوازندگی لذت برد؟ من فکر می کنم این موضوع ارتباط به دیدگاه یک نوازنده و اطلاعات و سواد او نسبت به موسیقی دارد.

وجود حداقل چند مشخصه به صورتی که من استنباط کردم میتواند باعث تغییر در نوع نوازندگی سنتور نوازان و سونالیته سازی آنها و نهایتاٌ شیوه وسبک نوازندگی ایشان شود:

۱-نوع و کیفیت و چگونگی صدادهی سنتور: این موضوع را میدانیم که قطعات امروزی را کمتر می توان با سنتور های قدیمی نواخت چرا که بطور طبیعی و آنگونه که انتظار می رفت کیفیت و صدا دهی سنتورهای ساخته شده رفته رفته با قطعات ساخته شده توسط سنتور نوازان ، پیشرفت تقریباٌ پا به پایی داشته است تا جایی که قطعات پیشرفته ی ساخته شده برای سنتور دارای تناسبی قابل قبول با سازهای ساخته شده است. بنابراین نوع سنتور تا حدی می تواند تعیین کننده ی نوع نوازندگی گردد و باز در نهایت متمایل شدن نوازنده به سبکی خاص.

آموزشگاه موسیقی

۲-استفاده دائم از تکنیکهای مضرابی خاص برای بیان بعضی از حالات و در مواردی استفاده از دست بدون مضراب جهت خفه کردن صدا یا ایجاد لرزش (ویبره) و امثال آنها، که مجموعاٌ باعث ایجاد لحنی متفاوت می گردد و استفاده ی همیشگی نوازنده از آنها به تدریج معرف سبک نوازنده می شود. البته زمان و چگونگی استفاده از این تکنیکها نیز در تغییر شیوه ی بیان مطلب تاءثیر بسزایی دارد بنحوی که شیوه ی نوازندگی دو نوازنده را بطور محسوس از یکدیگر متمایز می کند.
۳-و دیگر چگونگی اجرای ردیف که فکر می کنم این موضوع رابطه ی مستقیمی با درک نوازنده از ردیف دارد. کما اینکه اجرای ردیف خواه توسط اساتید قدیم و خواه اساتید وقت کاملاٌ قابلیت باز شناختن از یکدیگر را دارند، بدین معنی که معلوم می شود نحوه ی بیان ردیف و چگونگی صدا گرفتن و سونالیته ساز اساتید با توجه به مهارت و سلیقه و درک ایشان متفاوت است که این امر تحقیقاٌ ساز ایشان را به سوی سبکی خاص سوق می دهد.

اگر بی تعصب و واقع گرا بنگریم هیچ سبک و شیوه ی نوازندگی را نمی توانیم کاملاٌ رد کنیم و یقیناٌ نمی توانیم یکی و فقط یکی از آنها را بعنوان بهترین انتخاب کنیم (فرض بر اینکه عامل سلیقه دخالتی نداشته باشد) چرا که بالاخره هر سبکی با نگاه دقیق می تواند حداقل یک خصیصه ی خوب و پسندیده و قابل قبول داشته باشد و البته حداکثر دهها خصیصه ی خوب.

کلاس آموزش آواز کلاسیک

یکی پایوری می زند یکی مشکاتیانی و دیگری به سبک مجید کیانی! یک نوازنده سنتور باید به کدام یک از این سبکها بنوازد و از کجا این سبکها را از هم باز شناسد. روشن است شاگرد سبکی را خواهد نواخت که استاد او به او دیکته می کند و طبعا ٌ مطابق سلیقه ی استادش ساز خواهد زد.

نتیجه می گیریم ریشه یابی این موضوع از اساتید و معلمین آغاز می شود که اذهان شاگردها را به چه سمت و سوقی راهبری می کنند. اخلاقی که معمولاٌ اساتید و معلمین دارند نسبت به شیوه ی تدریسشان و اینکه شاگرد باید مطابق سلیقه و سبک مورد نظر ایشان ساز بزند تعصب به خرج می دهند.

بطوریکه بیشتر کسانی که در کلاسهای متفاوت نزد اساتید مختلف رفته اند و کلاسهای ایشان را از نزدیک دیده اند، دیده شده است که اکثراٌ شاگردی که در کلاس صحبت از سبک دیگری کند و یا تمایل به شیوه سنتور نوازی دیگری را از خود بروز دهد مورد نکوهش قرار میگیرد (تجربه شخصی) و معمولاٌ در آن
کلاسها شروع می کنند به بر شمردن اشکالات و نواقص سبکهای دیگر بطوریکه شاگردان اینگونه نتیجه گیری می کنند که پس سبکی که ما می نوازیم بهترین سبک است و به دنبال کلاس دیگری با استاد دیگری (احیاناٌ با شیوه و سبک خاص دیگری )نمی روند.(حداقل تا مدتها)

کلاس آموزش آواز



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

سبک مقوله ای است که در تمام رشته های هنری مطرح است. بطور مختصر می توان به شیوه ای که معمولا هنرمندان برجسته در خلق یا ارائه ی کارهای خود اعمال می کنند و اغلب وجه تمایز مشخصه ای با دیگر شیوه ها دارد را سبک نامید. در موسیقی نیز در چند شاخه سبک جلوه گری می کند مانند نوازندگی، آهنگسازی و تنظیم که در این مقاله سعی بر آن دارم تا پیرامون سبک نوازندگی در سنتور نکاتی را اشاره کنم.

می دانیم که در موسیقی عنصر صدا نسبت به عامل سبک تقدم و برتری دارد پس طبیعی است که طبق قاعده اول باید به مقوله ی صدا (آهنگ یا ملودی) پرداخت سپس به موضوع سبک.

آموزشگاه موسیقی

اگر موضوع اول یعنی پرداختن به ملودی را کنار بگذاریم به این نکته ی بدیهی پی می بریم که وجود تنوع در سبکها، باعث ایجاد تنوعی چشمگیر در طریقه ی نوازندگی اساتید فن شده است که با اقرار می توان گفت لطف نوازندگی و شنیدن ساز اساتید وابسته به همین تنوع در سبکهای نوازندگی ایشان است.

در سنتور نوازی قدیم می توان به چند سبک اشاره کرد: سبک حبیب سماعی، منصور صارمی، فضل ا… توکل، مجید نجاهی و حسین ملک. و از نوازندگان بعد از آنها می توان به سبک فرامرز پایور، مجید کیانی، پرویز مشکاتیان و اردوان کامکار اشاره نمود.

هدف این گفتار تعریف دقیق سبک و سبکهای نوازندگی نیست که آیا به طور یقین طریقه ی نوازندگی نوازندگان نام برده شده را اصولاً می توان سبک نامید یا خیر؟ که این مقوله حوصله و بحثی جدا را می طلبد. امروزه آنچه در بین نوازنگان سنتور بحث و گفتگو می شود راجع به نوع نوازندگی و به اصطلاح آنها، سبکهای نوازندگی است.

بدیهی است تمامی این سبکها (با پیش فرض اینکه تمامی آنها را به عنوان سبک بشناسیم) از نقاط مشترک و متفاوتی برخوردار هستند.

کلاس آموزش آواز سنتی

اغلب مابین نوازندگان سنتور این جدل حاکم است که کدام نوازنده و کدام سبک بهترین است. طبیعی است نوازندگانی که مثلاً با سبک فلان استاد کار کرده اند رأی را به استاد خودشان و سبک وی می دهند.

شاید به عنوان یک حکم کلی بتوان پذیرفت که هیچ سبکی در هیچ رشته ای بصورت کاملاً بی عیب و نقص وجود ندارد که آنرا بتوان کاملترین سبک دانست. بلکه اینطور استنباط می شود که تمامی سبکها در تمام رشته ها مکمل یکدیگر هستند و هر کدام از آنها از نقاط قوی و ضعیفی برخوردار می باشند.

جدای از این مسئله که انتخاب سبکی خاص به سلیقه ی نوازندگان برمی گردد پا فشاری بر این که سبکی که مورد انتخاب مثلاً فلان نوازنده است بهترین سبک و سبک های دیگر دارای نقصان کم و بیش فراوانی هستند منطقی به نظر نمی رسد.

دور از ذهن نیست که آنقدر که برای ما سبک نوازنده مهم شده است، چیزی که مینوازد مهم نیست بدین معنی که معمولاً عادت شده نوازنده ای که میخواهد بنوازد از او سوال می شود “چه سبکی میزنی؟” بعد به هنرنمایی او گوش می کنیم و این کار چه بسا ذهنیت ما را نسبت به آنچه که اجرا کننده می نوازد تغییر می دهد و اغلب اوقات اگر سبکی که او می نوازد مورد علاقه ی ما نباشد با اکراه آن را می شنویم و ذهن ما بیشتر مشغول این است که نوازنده را قانع کنیم از سبک خود دوری کند و سبکی که ما می پسندیم را (به دلایلی که ما میدانیم) دنبال کند و طبیعی است دیگر تمرکز کافی برای گوش سپردن به اجرای نوازنده وجود نخواهد داشت.

سعی من از نوشتن این مقاله رساندن این موضوع است که: البته که سبک نوازندگی بسیار مهم است و تعیین کننده ی تنالیته ی ساز نوازنده و احتمالاً نوع قطعاتی است که با آن سبک می توان اجرا کرد می باشد ولی موضوع مهمتری که میخواهم به آن اشاره کنم و در ادامه مطلب به آن برسم این است که نوازندگان “چه” می نوازند؟ (حال با هر سبکی)

کلاس آموزش آواز پاپ

می توانم این گونه تشبیه کنم که سبکهای نوازندگی مانند اشکال مختلف ظروف می باشند و آنچه که نوازنده می نوازد حکم چیزی را دارد که درون آن ظرف است. از آنجائیکه ما (ایرانیها) تحت شرایط حاکم عادت کرده ایم همیشه بر سر شکل ظروف با هم جدل کنیم تا بر سر آنچه محتوای ظرف است.

بنابر این آنچه در طول زمان حاصل شد این است که با وجود همه جدلها بر سر شکل ظاهری ظروف (سبکها) نه تنها به نتیجه ی متفق القولی در این زمینه نرسیدیم (که دور از انتظار هم نبوده چرا که این مسئله جدا از بحث فنی آن تا حد زیادی تابع سلیقه است) به محتوا هم توجهی نشد، یعنی دست آخر دست خالی از این که نه سبکی را توانسته ایم به عنوان ایده ال ترین سبک برگزینیم نه محتوای موسیقی مان را پربار تر کرده ایم.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

مراسم عروسی یکی از مهمترین وقایع زندگی هر فردی محسوب می شود. ما انسان ها تمایل زیادی به جاودانگی داریم و در نتیجه با تهیه عکس و فیلمبرداری از مراسم ازدواج خود در آتلیه عروسی و در حین مجلس آن را تبدیل به خاطره ای همیشه زنده می کنیم که در طول زندگی بتوانیم به آن رجوع کنیم و دوباره لذت این خاطره دوست داشتنی را برای خود زنده کنیم. به این دلیل عکاسی و فیلمبرداری از مراسم عروسی و انتخاب آتلیه عروسی مناسب بسیار اهمیت دارد.

فیلمبرداری و عکاسی از مراسم عروسی یکی از بخش های مهم آن است. استخدام یک عکاس و یا فیلمبردار و یا همکاری با یک آتلیه عروسی امری است که هزینه بالای خود را دارد و با بودن انواع و اقسام آتلیه ها، انتخاب یک فیلمبردار و عکاس حرفه ای که بتواند مراسم شما را به خوبی ثبت کند باید به دقت انجام شود و برای آن باید وقت گذاشت. این مقاله شما را با نحوه انتخاب صحیح آتلیه و عکاس مراسم ازدواج آشنا می کند.

خدمات مجالس در تهران

اقدامات لازم برای انتخاب آتلیه عروسی

برای انتخاب یک آتلیه عروسی مناسب و یک عکاس و فیلمبردار حرفه ای که بتواند مهمترین لحظات زندگیتان را در تصویر ها ثبت کند باید سه کار کلی را دنبال کنید. که در مقاله های بعدی هر کدام را بیشتر برای شما باز کرده و مفصل همه آن ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

اولین اقدام شما باید پیدا کردن آتلیه و عکاسانی باشد که کار آن ها منطبق بر سلیقه شما باشد و به اصطلاح بگویید که کار آنها را قبول دارید. در مقاله بعدی به صورت مفصل تر این موضوع بحث خواهد شد.

تشریفات مجالس در تهران

دومین اقدام شما رفتن به آتلیه های انتخابی خود و مصاحبه با مالکان آتلیه ها و در صورت امکان مصاحبه با عکاسان و فیلمبرداران است. بدین منظور باید بتوانید در این دیدارهای خود، با توانایی عکاسان آشنا شوید. با ما همراه باشید تا در مقاله بعدی خود این مبحث را بیشتر باز کرده تا بتوانید بهترین نتیجه را از این دیدارها به دست آورید.

بعد از پیدا کردن آتلیه ها و عکاسان و دیدار با آنها، نوبت به انتخاب بهترین گزینه برای مراسم عروسی خود می رسد. اینجاست که توجه به چند نکته کوچک می تواند شما را در این انتخاب یاری کند. در مقاله بعدی این نکات به صورت کامل بررسی می گردند.

تشریفات عروسی در تهران



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

ثبت مراسم توسط آتلیه عروسی در قالب تصویر به عنوان یکی ازمهترین لحظات زندگی هر فرد از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه ویژه ای شود. انتخاب درست و مناسب آتلیه و عکاسی که بتواند به خوبی کار خود را انجام دهد یکی از اولویت های داماد و عروس برای برگذاری مراسم عروسی است.
در مقالات پیشین نحوه جستجو آتلیه ها و عکاسان مناسب و چگونگی مصاحبه و دیدار با آتلیه ها توضیح داده شد. حال نوبت به انتخاب نهایی می رسد. چه مواردی را مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم آتلیه عروسی مناسب را از لیست چندین آتلیه عروسی و عکاسان دارای شرایط ایده آل مورد نظر ما انتخاب کنیم؟

خدمات مجالس در تهران

نمونه کار هایی را که در هنگام دیدار از چند آتلیه عروسی و یا عکاسان عروسی از آن ها گرفته اید بررسی کنید. بسیار مهم است که با حوصله و زمان کافی به همراه همسرتان نمونه کار هایی از عکاسان و آتلیه هایی که با آنان مصاحبه کرده اید را نگاه کرده و با یکدیگر مقایسه کنید. نمونه کاری شامل نمونه کارهای عکاس و آتلیه عروسی است که به شما ایده ای از عکس هایی که در صورت انتخاب آن آتلیه خواهید داشت، به دست می دهد. دقت کنید که آیا نمونه عکس ها شما را تحت تاثیر قرار می دهد و آیا ایده آل ذهنی شما برای مراسم عروسیتان می باشد.

تشریفات مجالس در تهران

لیستی را که در هنگام مصاحبه از نکاتی که مسئولین چندین آتلیه عروسی و یا عکاسان برای شما توضیح داده اند، تهیه کرده اید را بررسی کنید. این لیست شامل نکات مهم کاری هر عکاس است که شما در هنگام مصاحبه آن ها را یادداشت برداری کرده اید . این یادداشت ها را به همراه همسرتان بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف هر کاندیدا را مشخص کنید . این روش به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین عکاس یا آتلیه را انتخاب کنید.

هزینه عکاسی یکی از مهمترین فاکتورهای انتخابی شما در زمینه عکاس و آتلیه عروسی خواهد بود. میزان هزینه چندین آتلیه عروسی را به همراه دارید که می توانید به راحتی آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده و آتلیه عروسی ای را که مناسب با شرایط شماست انتخاب کنید. در این مورد عجله نکنید و تمامی جوانب کار را بسنجید.

تشریفات عروسی در تهران



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

هنگامی که کلمه گام ماینور را می شنوید، امکان دارد فکر کنید که این گام ها از اهمیت کمتری به نسبت گام ماینور برخوردار هستند. یاد احتمال دارد این طور فکر کنید که گام ماینور فقط برای آهنگایی کاملا غمگین و بسیار آرام مورد استفاده قرار می گیرد. اما در حقیقت تنظیم ها و نت های موجود در گام های مینو که با توجه به اصول آهنگ سازی به گام های ماینور طبیعی، ملودیک و هارمونیک طبقه بندی می شوند، قادرند برای آهنگ سازی بسیار انعطاف پذیرتر از گام ماژور باشند.
با وجودی که انواع مختلفی از گام های ماینور حاوی مجموعه نت های گوناگونی هستند، ولی همه آن ها بر اساس اصول کاملا مشخص و معینی ساخته شده اند. این الگوهای معین فاصله های، گام ماینور را شکل دهی می کنند. درجات گام در گام ماینور در واقع همان اسامی درجات گام ماژور را دارند. به غیر از درجه هفت، که در زیرتونیک خوانده می گردد.

آموزشگاه موسیقی

هر کدام از هشت نت گام ماینور اسامی خاص خود را دارند:

نت اول: پایه یا تونیک
نت سوم : مدیانت
نت چهارم: ساب دومینانت
نت ششم: رونمایان
نت هفتم: زیرپایه یا زیرتونیک
نت هشتم: اکتاو یا هنگام

کلاس آموزش آواز کلاسیک

در گام های ماینور ملودیک و گام های ماینور هارمونیک، درجه ی هفتم گام را نت تونیک یا نت لیدین تن می گویند. بخاطر اینکه در واقع به علت فاصله ی واحد نیم پرده با تونیک، نت سانسبیل یا محسوس خواهد شد. در گام ماینور ملودیک، به درجه ی ششم ساب مدیانت می گویند. در قسمت های قبلی آموزش های ما دارای این توان هستی در باب درجات مختلف گام بیشتر فرا بگیرید.

در آموزش های آینده ، در باب گام های ماینور طبیعی، ملودیک و هارمونیک و شیوه اجرا و نواختن آن ها بر بر روی گیتار و ساز پیانو صحبت خواهیم کرد.

کلاس آموزش آواز



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

چوب ترمووود از گونه کاج باید در برابر تمام شرایط جوی مقاوم بوده و قبل از نصب نیاز دارند تا رنگ های مخصوص چوب ترمووود که از خصوصیات آن مقاومت در برابر UV آفتاب و جلوگیری از تغییر رنگ چوب میباشد رادارا باشد.

ابتدا باید چوب رنگ شود و سپس اقدام به نصب آن شود. رنگ جز عملیات تکمیلی ترمووود میباشد.

این رنگ ها که مخصوص ترموود کاج می باشد باید پایه آب و جذبی بوده و طیف رنگی بالایی نسبت به سلیقه مشتری و مصرف کننده داشته باشد.

ترمووود

رنگ چوب ترمووود گونه کاج در انواع مارک های مختلف و متنوعی در بازار موجود است که شاید مارک های فنلاندی آن از تمام مارک های دیگر معتبر تر باشند.

از این مارک و برندها می توان از رنگ ترموود تکنوس ورنگ ترموود تیکوریلا نام برد.



:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک کنسرت نمایش سی با روایت داستان‌هایی از شاهنامه و با اجرای همایون شجریان در کاخ سعدآباد برگزار شد.به گزارش رسانه نوا؛ کنسرت نمایش سی به آهنگسازی سهراب پورناظری؛ نویسندگی نغمه ثمینی و به کارگردانی علی اصغر دشتی از ۱۵ مرداد ماه در فضای باز کاخ سعدآباد تهران به روی صحنه رفته و تمام بلیت‌های آن تا پایان ۱۰ شهریور فروش رفته‌است. صابر ابر، بهرام رادان، سحر دولتشاهی، دلنیا آرام، مهدی پاکدل، بانیپپال شومون و حسین صوفیان نیز بازیگران پروژه سی هستند.

 

 

حواشی و اتفاقات ویژه:

– کنسرت ساعت ۲۲:۳۰ و با حضور همایون شجریان و سهراب پورناظری روی استیج آغاز شد، هرچند فاصله زیاد استیج با جایگاه مردم باعث شده بود تا چند LED در قسمت‌های مختلف کار گذاشته شود تا ردیف‌های عقب‌تر دید بهتری به این برنامه داشته باشند.

– تغییر جایگاه خواننده و نوازنده تنبور در طول اجرا و بر اساس موقعیت نمایشی از دیگر نکات جالب و قابل توجه کارگردانی این برنامه بود.

– «ساز بی تاب است این قصه شنیدن دارد»؛ همایون شجریان با خواندن این مصرع از اهورا ایمان، روایت داستان را آغاز کرد و صابر ابر در نقش ضحاک روی صحنه ظاهر شد.

– بر خلافه آن‌چه پیش از این تصور می‌شد در این کنسرت نمایش خبری از شاهنامه خوانی نبود و بازیگران نمایش دیالوگ‌هایی به نثر آهنگین را بیان می‌کردند و همایون شجریان نیز اشعاری از اهورا ایمان، هومن ذکایی، مولوی، پوریا سوری، امیرخسرو دهلوی و حسین منزوی را اجرا کرد. شجریان همچنین قطعه‌ای با عنوان «مرگ اسفندیار» از اشعار فردوسی را با همراهی سهراب پورناظری اجرا کرد.

– روند اجرای نمایش و موسیقی به صورتی تنظیم شده بود که بلافاصله پس از هر نمایش که حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه بود، یک قطعه در وصف همان صحنه‌ها اجرا می‌شد که این اتفاق حاضرین را بیش از پیش مشتاق کرده بود تا این کنسرت نمایش را پایان نظاره گر باشند.

– جلوه‌های بصری (Visual Effects) و طراحی صحنه این اجرا به شکلی بسیار جذاب و چشم نواز بودو هماهنگی جلوه‌های بصری با صحنه‌های نمایش به جذابیت هرچه بیش‌تر آن افزود.

– نبود فضای کافی برای پارکینگ و همچنین مسیر پر ترافیک منتهی به کاخ سعدآباد باعث شد تا عده‌ای تا دقایقی پس از برنامه در محل برگزاری حاضر شوند.

سهراب پورناظری، حسین رضایی نیا، نگار خارکن، آیین مشکاتیان، مهیار طریحی، حمید خوانساری، آرین کشیشی، خورشید دادبه و شیده شکرابی نوازنده‌های این کنسرت نمایش بودند.

کنسرت نمایش سی از ۱۵ مرداد تا ۱۰ شهریور به مدت ۱۵ شب در فضای باز کاخ سعدآباد به همت موسسه دل آواز و بارانا و همچنین به مدیریت برگزاری محمدحسین توتونچیان برگزار می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

طراحي سايت حرفه اي

 

به بهترين نحو ميزبان مخاطبان خود در اينترنت باشيد!
با در اختيار داشتن يك وب‌سايت مناسب مي‌توانيد در ابعاد وسيع‌تري با مشتريان خود در ارتباط باشيد و خدمات خود را به صورت ديجيتال نيز به آنها ارائه دهيد.

طراحي وب سايت شخصي

امروزه ديگر داشتن يك وب‌سايت خوب تبديل به يكي از لازمه‌هاي موفقيت شده است و مشتريان از شما انتظار دارند كه خدمات خود را به صورت ديجيتال نيز به آنها ارائه دهيم. اما كار مديريت يك وب‌سايت چندان ساده نيست. استوديو كارو با طراحي پنل مديريت جامعه تحت سيستم مديريت محتواي وردپرس، كه دقيقاً به همين منظور ساخته شده است و به شما اجازه مي‌دهد به راحتي وب‌سايت خود را تحت كنترل داشته باشيد. تيم ما نيز آماده است تا يك وب‌سايت زيبا و كاربردي را براي شما طراحي كند و آن را بروي اين سيستم بارگذاري نمايد.

 

 

هماهنگي با موتورهاي جستجو

 

هماهنگي با موتورهاي جستجو

تمامي استانداردهاي روز دنيا براي كسب رتبۀ خوب در موتورهاي جستجوگر لحاظ خواهد شد.

طراحي وب سايت شركتي

 

هماهنگي با تبلت و گوشي هوشمند

وب‌سايت شما در هر اندازۀ صفحه‌اي (مانيتور، گوشي، تبلت) به درستي نمايش داده خواهد شد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

ماه عسل، سفری است که از آن به عنوان خاطره انگیزترین سفر زندگی مشترک نام برده می شود؛ پس قطعا باید دارای خصوصیات منحصر به فرد و ویژه ای باشد تا در تمام طول زندگی در ذهن زوج جاودانه گردد. برای داشتن چنین سفر رویایی و ویژه ای دانستن چند نکته و رعایت چند اصل حائز اهمیت است. اگرچه این نکات در نگاه اول ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسند اما رعایت آنها می تواند لحظه های شاد، مفرح و در عین حال ماندگاری را برای شما رقم بزند.

قدم اول: انتخاب مقصد برای ماه عسل

شهر یا کشوری که قصد سفر به آنجا را دارید؛ باید چند فاکتور مهم و اساسی را دارا داشته باشد. بستگی به فصلی که قصد انجام مسافرت را دارید، انتخاب شهر هم می تواند متغیر باشد. در وهله ی اول چیزی که باید مد نظر داشت این است که مقصد باید دلخواه هر دو طرف باشد تا انتظار ثبت لحظه های خوشی از آن را داشته باشیم. شهری را انتخاب کنید که یا قبلا به آنجا سفر کرده اید و حلاوت و شیرینی آن هنوز در کام شما باقی است، یا شهری که همیشه در ذهن تان رویای سفر به آنجا را می پروراندید. چنین مقصدی می توان در شکل گیری یک رویای دو نفره به کمک شما بیاید.

به آب و هوای شهر مورد نظر توجه کنید. مکان های دیدنی و گردشگری مقصد را رصد کنید و با شناخت کامل وارد آن مکان شوید. درباره ی سوغاتی های شهر مورد نظر تحقیق کنید. چون انتخاب سوغاتی مناسب می تواند یک سورپرایز ویژه برای شریک زندگی تان باشد. مراکز خرید یک جاذبه ی مهم و ویژه برای خانم هاست. شناسایی بهترین مراکز خرید را حتما در لیست خود بگنجانید تا به عنوان یک مرد ایده آل جلوه کنید!

خدمات مجالس در تهران

قدم دوم: انتخاب وسیله ی سفر ماه عسل

همچنان که در بخش نخست اشاره ، تعیین نحوه ی مسافرت حائز اهمیت است. اگر قصد سفر هوایی دارید باید در موعد مشخص بلیت رزرو کنید تا به مشکل برنخورید. برای سفرهای خارجی، انتخاب تور مطمئن که دارای سابقه ی درخشانی در ارائه ی خدمات گردشگری است؛ بسیار اهمیت دارد.

چون در این سفر شما به عنوان یک قهرمان باید تمام نکات را پیش بینی کرده و یک سفر بی نقص را برای شریک زندگی تان بسازید. انتخاب خودروی مطمئن و رسیدگی فنی به آن، از نکاتی است که اغلب فراموش می شود.

ولی آرامش سفر زمینی بستگی زیادی به وسیله ی سفر دارد. با رعایت نکات ضروری می توانید این شرایط مساعد را برای خود فراهم کنید. اگر قصد سفر زمینی و با خودروی شخصی را دارید؛ مسیر جاده ها و نقشه ی راه را با دقت مطالعه کنید و سعی کنید زیباترین مسیر را برگزینید. به همراه داشتن یک نقشه ی گردشگری، راه حل مناسبی است.

قدم سوم: زمان ماه عسل

اگر برای سفر ماه عسل نیاز به گرفتن مرخصی از مافوق خود را دارید، حتما در خوش بینانه ترین حالت ممکن، تعداد روزهای مرخصی را تعیین کنید و پیش بینی کارهای ضروری را قبل از آغاز سفر انجام دهید و با فراغ بال سفر خود را شروع کنید. چون نداشتن آرامش از جانب محیط کار می تواند لحظه های خوش ماه عسل را به مخاطره بیندازد.

در طول ماه عسل تلفن های کاری را پاسخ ندهید و بدون استرس و فشار عصبی از تجربه ی لحظه های ناب لذت ببرید. هر نوع مشکل کاری می تواند در روزهای آتی حل و فصل شود. برای مواقع ضروری یک جایگزین تعیین کنید تا به مشکل جدی برنخورید.

تشریفات مجالس در تهران

قدم چهارم: آغاز سفر ماه عسل

برای بسیاری از زوج ها ماه عسل اولین سفر مشترک به حساب می آید. از این رو برای ساختن یک فضای رمانتیک و به یاد ماندنی فرصت مغتنمی است. بسیاری از افراد در طول سفر ماه عسل به شناخت کامل تری از طرف مقابل دست پیدا میکنند، عادت های روزمره ی او را می شناسند و تا حدودی با خلق و خوی عادی و دور از تعارفات اولیه ی او آشنا می شوند.

بنابراین باید سعی کنید در طول سفر در نگاه نخست یک هم سفر خوب برای همسرتان باشید تا او از بودن در کنار شما احساس آرامش و امنیت کند و در قدم دوم ویژگی های مثبت خود را بروز دهید تا او از انتخاب شما به عنوان شریک زندگی، احساس رضایت کند.

قدم پنجم: پیش بینی و مدیریت هزینه های ماه سفر

شروع ماه عسل پس از پشت سر گذاشتن مراسم عروسی، قطعا به بودجه ی مالی ویژه ای نیاز دارد. اما نباید توقع داشته باشیم که حتما تمام آرزوها و رویاهای ما، برای تجربه یک سفر لوکس و بی نظیر در ماه عسل رقم بخورد.

داشتن آرامش و لذت بردن از حضور یکدیگر می تواند خوشی یک ماه عسل را تضمین کند. برای اینکه بعد از پایان سفر تلخی های مشکلات مالی دامن گیر زندگی نوپای ما نشود، بهتر است جلوی خرج های اضافی و بیهوده گرفته شود.

این سفر قرار نیست نقطه ی پایان تمام تجربه های شیرین باشد. میتوان برای داشتن یک ماه عسل رویایی خیلی ساده تر برنامه ریزی کرد و در عین حال لذت برد.

قدم ششم: رمانتیک باشید در ماه عسل

در هر سن و سال و در هر شرایطی که ازدواج کرده باشید داشتن لحظه های خاص و دو نفره می تواند مهر و محبت شما را افزایش دهد. تا می توانید در این سفر چند روزه نقش یک زوج رمانتیک و عاشق پیشه را برای شریک زندگی تان ایفا کنید. ساختن لحظه های عاشقانه حتی اگر خیلی انسان احساساتی نیستید می تواند این سفر را برای شما خاطره انگیز کند تا در سالهای بعدی با یادآور ی آن لبخندی گوشه ی لبهایتان بنشیند.

تشریفات عروسی در تهران

پیشنهاد های رمانتیک بودن در ماه عسل:

– قدم زدن های چند دقیقه ای در یک مسیر خاص و رویایی را حتما در برنامه های روزانه ی خود قرار دهید.

– همیشه سعی کنید در کنار میز غذا یک ایده ی خلاقانه و بکر به کار بگیرید تا همسرتان سورپرایز شود.

– بدون اطلاع او غذای مورد علاقه اش را سفارش دهید.

– در کنار غذای او یک یادداشت عاشقانه پنهان کنید تا در هنگام صرف غذا غافلگیرشود.

– موسیقی مورد علاقه اش را برای پخش در رستوران، درخواست کنید.

– او را با نگاه های عاشقانه ی خود، غافلگیر کنید.

– با همسرتان مثل یک ملکه و یک پادشاه رفتار کنید تا شکوه این سفر، برای همیشه در ذهنش جاودانه شود.

– برای خرید کردن با او هم قدم شوید و مشتاقانه همراهی اش کنید.

– از همسرتان پنهانی و غافل گیرانه عکس بگیرید و بعد از پایان سفر با نشان دادن عکس ها ذوق زده اش کنید.

– به کودک درونتان اجازه دهید فعال شود و بازیگوشی کند.

– حتی اگر در کنار همدیگر هستید با پیامک های عاشقانه همدیگر را سورپرایز کنید.

نباید های ماه عسل

انتقاد کردن از همسر به هر شکلی ممنوع است.

ما برای ساختن یک سفر به یادماندنی همراه شده ایم و نباید با غر زدن های بیهوده لحظه های شاد و عاشقانه ی خود را خراب کنیم.

برای دیگران وقت صرف کردن ممنوع است.

برای اعضای خانواده هایتان میتوانید در سفرهای بعدی هم سوغاتی تهیه کنید.

در این سفر تنها برای خود و همسرتان وقت و هزینه صرف کنید.

سعی کنید در طول سفر کمتر با گوشی های تلفن همراه و هر وسیله ی ارتباطی مشغول باشید و بیشتر وقت را برای بودن با هم صرف کنید.

البته قرار نیست تمام دقایق سفر ماه عسل نفس به نفس در کنار هم باشید.

در طول سفر حتی اگر شده چند دقیقه در روز برای خود وقت اختصاص دهید و با خود خلوت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : vavmusic

طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

خرید نرم افزار سفارش آنلاین غذا رستوران هوشمند

سفارش اینترنتی غذا یک خدمت جدید است که از طریق لپ تاپ یا گوشی هوشمند و به واسطه یک نرم افزار، وب سایت یا اپلیکیشن موبایل می توان به نشانی، منو، و هر اطلاعاتی از یک رستوران خاص در شهری خاص دسترسی پیدا کرد.

 سیستم سفارش آنلاین غذا

یکی از بهترین برتری‌های این روش نوین سفارش غذا و خوراکی دارد، نگه داشتن حساب کاربری مشتریان رستوران و فست فود به منظور ایجاد سفارش جدید از سفارش‌های پیشین خود است و یا حتی کمک به انتخاب رستوران مورد علاقه خود که آن را در وب‌سایت یا اپ موبایل سفارش آنلاین غذا ذخیره نموده است. مزیت دیگری که این نوع نرم افزارهای سفارش آنلاین غذا دارند، قابلیت جستجوی رستوران مورد علاقه با غذای مورد علاقه و حتی موقعیت مکانی مورد علاقه، در محیط وب و اینترنت است که مشتری می‌تواند پس از انتخاب غذای مورد نظر از منوی به‌روز شده رستوران که می تواند در لحظه به روز شود (هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ نوع غذا)، سفارش خود را به رستوران اعلام نماید و مدیر رستوران را نسبت به سفارش مطلع سازد. در این روش پرداخت مبلغ فاکتور به صورت آنلاین بوده و نیازی به داشتن پول نقد نیست.

 

 

پرداخت ها

طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

در سیستم سفارش اینترنتی غذا رستوران هوشمند قادر هستید به سه روش پرداخت الکترونیکی ، پرداخت درب منزل یا پرداخت به وسیله چک محصولات خود را به فروش برسانید.

حمل نقل

براحتی اقدام به تنظیم روش های حمل و نقل رایگان ، هزینه ثابت و یا متغیر کنید! در سفارش اینترنتی غذا رستوران هوشمند می توانید روش های حمل و نقل دلخواه برای هر محصول تعیین کنید

گزارش ها

گزارش گیری از فروش ها در بازه زمانی خاص ، روزانه ، ماهانه و یا سالانه برای شما فراهم می باشد.از میزان موجودی محصولات و نقدهای مشتری ها براحتی آگاه شوید!

بازاریابی

براحتی اقدام به ایجاد کد های تخفیف (کوپن) کنید و آن ها را بر اساس نوع محصول ، دسته بندی ، محدودیت استفاده و یا تاریخ خاص به مشتریان ارائه دهید.

 

 

افزایش رضایتمندی مشتریان با سیستم سفارش آنلاین غذا رستوران هوشمند

در هر کسب و کار رقبای زیادی وجود دارد و همه نیز در راه جلب رضایت مشتریان و فروش بیشتر خود تلاش می‌کنند. آنچه در این مسیر سبب موفقیت بیشتر یکی از رقبا می‌شود، ارائه‌ی خدمات بهتر و متفاوت با سایر فعالین است.

علاوه بر کیفیت غذای رستوران یا فست‌فود، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند سبب ایجاد تمایز و خدمات بهتر می باشد.

یکی از این مزایا، ارائه‌ی خدمات الکترونیکی است. برای یک رستوران،امروزه ارسال غذا با طعم و کیفیت و قیمت مناسب و در زمان مناسب جز پیش‌ نیازهای اصلی فعالیت است.

در هنگام استفاده از سیستم سفارش غذا برای ارسال به بیرون رستوران، اطلاع‌رسانی دقیق از وضعیت سفارش یکی از خدمات ارزش افزوده‌ای است که می‌تواند سبب ایجاد تفاوت و برتری باشد. در یک سیستم سفارش آنلاین، مشتری می‌تواند از وضعیت سفارش خود و زمان تقریبی دریافت غذا باخبر شود. پیام‌ های ارسالی می‌توانند به صورت اتوماتیک به گوشی سفارش دهنده ارسال شوند. این خدمات و خدمات اینترنتی آنلاین دیگر که تنها از طریق سیستم‌های الکترونیکی امکان‌پذیر هستند ابزارهایی در جهت جلب رضایت مشتری به حساب می‌آیند.

در یک سیستم سفارش آنلاین غذا، می‌توان به آسانی مشتریان وفادار را شناسایی کرده و برای نگهداری از آنان، پیشنهاداتی برای خرید تخفیفی یا بصورت رایگان برایشان ارسال نمود. داشتن آگاهی نسبت به رفتار مشتریان، احتمال تبدیل یک مشتری عبوری به یک مشتری دائمی را افزایش می‌دهند.

  سیستم سفارش آنلاین غذا

 

معرفی قابلیت های بخش مشتریان

بخش کاربری دارای امکانات متعددی می باشد که به آن اشاره می کنیم

✅ قابلیت عضویت در سایت
✅ قابلیت پیگیری وضعیت ارسال غذا های سفارش داده شده
✅ قابلیت پرداخت آنلاین بوسیله درگاه های بانکی
✅ قابلیت جستجو در بین غذا ها
✅ قابلیت انتخاب پرداخت نقدی/پرداخت در هنگام تحویل
✅ قابلیت مشاهده سوابق خرید کاربری
✅ قابلیت انتخاب درگاه پرداخت بانکی
✅ سبد خرید کاربر
✅ قابلیت جستجوی محصولات بر اساس فیلتر گذاری ها
✅ قابلیت تعیین نوع سفارش ( پیکاپ و ارسال به محل )
✅ اطلاع رسانی به کاربر و مدیر از طریق پیامک (افزونه پنل پیامک کارو)

 

بخش مدیریت

بخش مدیریت دارای یک پنل گسترده می باشد که به برخی از آنها اشاره می کنیم

 

✅ قابلیت دسته بندی محصولات
✅ قابلیت مدیریت و افزودن غذا
✅ امکان جستجو در بین محصولات
✅ قابلیت نوشتن توضیحات کوتاه ، توضیحات کامل و جزئیات کامل محصول
✅ قابلیت تعریف تصویر اصلی و گالری تصاویر
✅ قابلیت تعیین قیمت اصلی و قیمت حراجی محصول
✅ قابلیت تعیین نمودن تاریخ انقضاء برای فروش ویژه
✅ قابلیت تعریف شعب و مدیریت محصولات شعب
✅ قابلیت مدیریت روش های حمل و نقل محصولات
✅ قابلیت تعیین مالیات برای محصولات
✅ امکان گزارش گیری بر اساس متد و روش های مختلف (گزارش گیری نوع محصول ، دسته بندی ، بازه زمانی ، فروش ، تخفیف ها ، و…)
✅ نمایش گزارش ها به صورت نمودار های گرافیکی
✅ قابلیت مدیریت و تعریف کوپن تخفیف همراه با ایجاد محدودیت استفاده ، تعداد ، کاربران ، تاریخ و…
✅ سیستم مدیریت درگاه های پرداخت بانکی
✅ مشاهده آخرین سفارشات ثبت شده در بخش مدیریت با امکان تغییر در وضعیت سفارش ها
✅ قابلیت ثبت یادداشت برای مشتری
✅ قابلیت مدیریت هزینه پیک بر مبنای میزان سفارش
✅ و قابلیت های فراوان دیگر…

 

 

افزونه های سفارشی و کاربردی فوق العاده

هزینه افزونه های سفارشی جدای پکیج و قابل سفارش بصورت جداگانه میباشد

 

طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

 

 

همراه با اپلیکیشن های موبایلی

هزینه اپلیکیشن جدای هزینه کلی پکلیج ها میباشد

طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

 

برخی از کسانی که از سرویس سفارش آنلاین غذا استفاده میکنند !


طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت سفارش آنلاین غذا

 

سوالی ذهنتان را قبل از خرید مشغول کرده ؟

بهترین راه برای سفارش، مشاوره قبل از هر تصمیمی در رابطه با آن سرویس است، در استودیو کارو این کار با تماس شما با یکی از مشاورین ما صورت می گیرد، برای این امر شما دو راه ساده و سریع در پیش روی خود دارید. راه اول تماس تلفنی ست و راه دوم استفاده از فرم آنلاین تماس با ما است، که با تکمیل آن مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات لازم در ارتباط با طراحی سرویس را در اختیارتان خواهند گذاشت.

 

۰۲۱-۲۸۴۲۳۴   |   تماس با ما

 سیستم سفارش آنلاین غذا

 


:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()